Dotazy
V této sekci se Vám snažíme odpovědět na nejčastější dotazy, můžete zde také využít vyhledávání výrazu, který Vás právě zajímá, aby jste našli odpověď co nejrychleji.
Obsah:
- 01.Původ telefonů
- 02. Kde poznám, zda je zboží skladem?
- 03. Jakou službou zboží expedujeme
- 04. Jak je možné zboží zaplatit
- 05. Mohu platit platební kartou
- 06. Termín pro dodání zboží
- 07. Chybí část z obchodního balení, jak postupovat?
- 08. Jak správně zboží objednat?
- 09. Postup při odstoupení od smlouvy
- 10. Doručení do zahraničí
- 11. Jak zboží reklamovat?
- 12. Jsou u telefonů české návody?
01.Původ telefonů
Jelikož víme, že nejdůležitějším měřítkem je cena, snažíme se nakupovat zboží tam, kde je to nejlevnější. Cenu pak samozřejmě přenášíme na Vás, koncové uživatele. Z tohoto důvodu nakupujeme zboží v rámci celé EU, popř. mimo EU. V některých případech tak musíme telefon lokalizovat, tedy dohrát české menu. Na funkčnost přístroje toto nemá žádný vliv. Používáme vždy nejaktuálnější verze firmwaru. Díky tomu také můžeme předejít i některým chybám, které jsou způsobeny zastaralými verzemi.
02. Kde poznám, zda je zboží skladem?
Jakmile najdete zboží, u které si přejete tuto informaci zjistit, klikněte na jeho název. Tím se dostáváte do ,,Detailu produktu".
Nyní po jeho pravé straně, 3 řádky pod cenou, vidíte dostupnost a dodací lhůtu, tedy pro Vás důležité informace.
Pokud si objednáte a zboží již nebude dostupné, informujeme Vás.
03. Jakou službou zboží expedujeme
Zasíláme formou
- GLS Kurýr. Cena je 149,-Kč po celé ČR
Klady:
Česká pošta - jestliže nebudete zastiženi na uvedené adrese, lze si do 7 pracovních dnů zásilku vyzvednout na Vaší poště.
GLS - pokud Vás přepravce nezastihne na uvedené adrese, nabízí se možnost smluvit si jiné místo převzetí, následující pracovní den Vám bude balíček znovu doručován.
Zápory:
Česká pošta - často není při nezastižení adresáta do schránky uloženo ,,oznámení o doručení". Může se tak tedy stát, že po 7 pracovních dnech bude zásilka vrácena odesilateli.
GLS - kurýr je také jen člověk a proto ani zde nemusí být vždy pravidlem, že budete před dodáním kontaktování, nebo že se vůbec přepravce pokusí o doručení.
04. Jak je možné zboží zaplatit
Hotově - při osobním odběru v Liberci, Praze, Hradci Králové či na některém z míst Zásilkovna.cz (v Liberci a lze také použít platební kartu či uskutečnit nákup na splátky)
Platbou na účet - v den kdy odbržíme platbu za objednané zboží, obratem zasíláme. UPOZORNĚNÍ: Pokud je mobilní telefon v den objednání skladem, může být do doby než přijmeme platbu vyskladněn. Dodací doba se tak prodlouží - aktuální informace vždy sdělí pracovnice obchodního oddělení.
Na dobírku - zásilku platíte při převzetí.
Na Splátky - vytvoříte objednávku, kde si zvolíte jako způsob platby ,,koupit na splátky". Dále pouze stačí postupovat dle pokynů. Co k tomu budete potřebovat?
- být zaměstnán/a déle jak 3 měsíce
- mít 2 doklady totožnosti s fotografií
- výpis z běžného účtu (ne starší než 1 měsíc)- uvedete-li jej v žádosti o úvěr
05. Mohu platit platební kartou?
Ano! Avšak pouze na prodejně v Liberci Fungujeme však jako eShop a tímto vzniká dálší náklad. Proto je zde platba kartou zpoplatněna (2% z ceny objednávky). Kdo bude mít zájem, tuto možnost využije, nebo bez poplatku uhradí částku hotově. Děkujeme za pochopení.
06. Termín pro dodání zboží
Záleží na stavu skladu ve chvíli, kdy tvoříte objednávku.
Skladem - dodáme do 2-5 dnů
Naskladníme do 3 dnů - čekáme zboží od dodavatele a od přijetí expedujeme během 24-48 hodin.
Naskladníme do 7 dnů - zboží je u dodavatele objednané, čekáme na naskladnění. Od přijetí expedujeme do 24-48 hodin.
Na dotaz - bližší informace na naší bezplatné lince, popř. bude informování SMS zprávou/e-mailem
Nedostupné - takové zboží již není možné zaslat
07. Chybí část z obchodního balení, jak postupovat?
Zašlete prosím e-mail na pelc@mobilplus.cz, o jakou konrétní část se jedná, mi Vám ji neprodleně zašleme. Pokud nebude skladem, kontaktujeme Vás a sdělíme termín dodání či způsob, jak lze nastalou situaci řešit.
Jestliže k takovému případu došlo, tak se velice omlouváme.
08. Jak správně zboží objednat?
Pro vytvoření objednávky není nutná registrace!
1. Na úvodní stránce našeho internetového obchodu naleznete v horní straně pole s názvem hledej. Napište označení mobilního telefonu či příslušenství, o jaké máte zájem. / Pokud si přejete pouze prohlédnout zboží jednotlivých značek, klikněte na název tohoto výrobce uvedeného v levém sloupci pod polem pro vyhledávání.
2. Zmáčkněte tlačítko Enter a nyní uvidíte seznam zboží odpovídajícího tomu, které jste vyhledávali.
3. Proklikem na název nalezeného zboží zjistíte dostupnost, související příslušenství aj. Pokud stav vyhovuje, označte talčítko ,,Koupit". / Chcete-li vybrat ještě další zboží, klikněte vlevo od ,,přepočítat" na ,,<
4. Poté zvolte způsob platby a dopravy tím, že si kliknete do pole s již přednastaveným údajem Osobní odběr. Zde si vyberte z následující nabídky.
5. Nyní pouze stačí vyplnit kontaktní údaje, tedy kam chcete zboží doručit. Objednávku uzavřete tlačítkem ,,Dokončit objednávku".
6. Po chvíli, bylo-li postupováno správně, se zobrazí okno s číslem Vaší objednávky.
09. Postup při odstoupení od smlouvy:
Viz. Reklamace (klikněte na odkaz).
10. Doručení do zahraničí
Doručujeme pouze na Slovensko za 299,- (cena poštovného bude v objednávce automaticky upravena i bez předchozího upozornění, pokud bude uvedena slovenská adresa). Pro slovenské firmy můžeme sice zboží doručit, nicméně nefakturujeme, není zde možnost odpočtu DPH!
11. Jak zboží reklamovat?
Viz. Reklamace (klikněte na odkaz).
12. Jsou u telefonů české návody?
Ano, každý telefon má u sebe český návod k použití (uživatelskou příručku/manuál). Pokud by Vám nevyhovoval, pak nás prosím kontaktuje na info@cesky-mobil.cz a my Vám dodáme jiný,nebo zašleme v PDF formátu.