Vrácení zboží a reklamace

Vrácení zboží a reklamace

Záruční lhůta je 24 měsíců, pokud jsme ji sami neprodloužili.

V případě, že zboží, které jste si u nás zakoupili, nefunguje jak by měl, postaráme se samozřejmě o nápravu. Vaše zboží opravíme v našem specializovaném servisu.

Jak nejlépe postupovat zde je pár jednoduchých kroků:

V první řadě je potřeba k reklamovanému zboží vypsat reklamační formulář, ten se nachází přímo na tomto odkazu : reklamační formulář

Pokud je formulář důkladně vypsaný, přiložíme ho s kopií faktury do balíku tak, aby se zboží při přepravě nepoškodilo. (pokud nemáte fakturu nebo možnost udělat kopií – napište nám prosím email na info@cesky-mobil.cz )

Pokud se objevila závada s telefonem (nenabíjí, nejde zapnout, nereaguje na nabíječku), prosím zašlete s reklamovaným telefonem taky příslušenství (nabíječka + kabel). 

Adresa na zaslání reklamace je Lion Mobile s.r.o., Nad Alejí 29, Praha 6, 162 00 Česká republika .

Výběr dopravy je už na Vás. Doporučujeme v případě České pošty poslat balík doporučeně, aby jsme ho dokázali v případě zpoždění najít, podle sledovacího čísla.

Pokud chcete reklamované zboží předat osobně, můžete tak učinit v naší provozovně na Praze 6, kde se Vám pracovník reklamačního oddělení bude plně věnovat. S sebou přineste doklad o koupi.


“Osmero před reklamací”

1. Ověřte kde bylo vaše zařízení koupeno a zda platí ještě záruční lhůta (2 roky)
2. Ujistěte se že zařízení používáte v souladu s manuálem, můžete zde také nalézt řešení některých problému (především párovnání sluchátek a hodinek)
3. Ověřte fyzický stav zařízení. Pokud jste nalezli něco nestandardního (prohnuté tělo zařízení, poškozený konektor, zaražená tlačítka...) nepokoušejte se zařízení sami opravit! mohlo by dojít k dalšímu poškození a záruční oprava by mohla být zamítnuta vlivem vašeho zásahu, (Např.: srovnání prohnutého těla zařízení) bez ohledu na popisovanou závadu. Je-li to možné zálohujte si veškerá data  (HDD , cloud, flashdrive…) v rámci reklamace se bude uvádět zařízení do továrního nastavení / přehrání softwaru.
4. Spusťte zařízení v nouzovém režimu / využijte druhý prostor  (je-li to možné)
5. Odeberte veškeré účty ze zařízení (lze odebrat i online, Google: google.com , Xaiomi účet: mi.com) a uveďte jej do továrního nastavení (odstraní veškerá data v telefonu)
6. Znovu otestujte závadu - velmi často závadu odstraní provedení továrního nastavení, kompatibilita dat mezi různými verzemi aplikací a jejich daty, především jsou-li data sdílena na více zařízeních či provedena obnova z jiného zařízení,  jiné verze Operačního systému Android a grafické nadstavby, není zaručena.
stále nic?
7. Zabalte zařízení s dodaným příslušenstvím bezpečně do vhodného obalu a zašlete jej bez účtův továrním nastavení a v kompletním balení (adaptér a USB kabel) na reklamaci spolu s čitelně vyplněným REKLAMAČNÍM FORMULÁŘEM - lze vyplnit i elektronicky. (který naleznete níže)
8. Do 30 kalendářních dnů  OD PŘEVZETÍ zařízení Vám bude ZASLÁNO VYJÁDŘENÍ O VYŘEŠENÍ Vaší reklamace. Následně očekávejte doručení zařízení zpět na vámi udanou adresu, reklamační formulář tak vyplňujte pečlivě a závadu podrobně popište, případě doložte podklady (foto, video záznam), v případě osobního odběru výzvu k vyzvednutí na adrese: Nad Alejí 29, Praha 6. 

Vrácení zboží do 14 dnů – (tzv. odstoupení od kupní smlouvy)

Pokud jste zjistili, že Vám zboží z objednávky nevyhovuje a chcete ho vrátit, zboží pošlete na naši adresu Lion Mobile s.r.o., Nad Alejí 29, Praha 6, 162 00 Česká republika . Spolu s vyplněným formulářem na vrácení. V případě
potřeby nás kontaktujte emailem na info@cesky-mobil.cz pro případnou asistenci.

Pokud se jedná o telefon, při vrácení je třeba odhlásit Xiaomi účet (i když si nejste vědomi, že tam nějaký máte - máte ho tam téměř určitě a my ho bez Vašeho hesla nebudeme schopni odpárovat ani po uvedení do továrního
nastavení). Děkujeme.

Reklamace/ vrácení zboží - prosíme, čtěte pozorně:

1. Dokumenty stáhněte, vytiskněte a vyplňte všechny požadované údaje.

2. Přiložte k zásilce pečlivě vyplněné dokumenty.

3. Při reklamaci vždy zasílejte příslušenství!

4. Důležité: Odstraňte Xiaomi účet + PIN/gesto, kterým zamykáte telefon

5. Zásilku odešlete na adresu viz sekce Kontakt

Reklamace (.pdf)
Vrácení zboží (.pdf)

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení