Vážení zákazníci, tímto bychom Vás rádi informovali, že již evidujeme zvýšený zájem, a tak Vás prosíme o strpení ohledně doručení Vaší objednávky. Již nyní evidujeme, že i dopravcům doručení trvá o den déle než je standard. Termíny doručení se tak upravují na 2-4 dny. Děkujeme za pochopení. Tým Český-mobil.cz

Vrácení zboží

VRÁCENÍ ZBOŽÍ DO 14 DNŮ
(tzv. odstoupení od kupní smlouvy)

Pokud jste zjistili, že Vám zboží z objednávky nevyhovuje a chcete ho vrátit, zde Vám přinášíme návod jak na to:

1) FORMULÁŘ - Než budete vracet zboží je velmi důležité nám vyplnit formulář na vrácení zboží, kde pak budou všechny potřebné údaje pro rychle vyřízení Vašeho požadavku. Zasláním samotného zboží bez formuláře, nelze nárokovat požadavek na vrácení zboží, jelikož nebudeme mít Vaše kontaktní údaje!

Formulář se nachází přímo na tomto odkazu:
Odstoupení od smlouvy Vrácení zboží do 14ti dní Odstoupení od smlouvy

2) ČÍSLO OBJEDNÁVKY- Ve formuláři je nutné uvést Vaše číslo Vaší objednávky pro identifikaci. Prosíme k vrácenému zboží přiložte dodanou fakturu, jako doložení nákupu.

3) ADRESA - Adresa pro vrácení zboží je: Czechia Electronics s.r.o., Nad Alejí 29, Praha 6, 162 00 Česká republika. (Nepřijímáme balíky na dobírku!)

Lze však zboží vrátit i na naší pobočce v Praze - adresy viz Kontakt (ZDE)

Opět připomínáme, že je opravu velmi důležité zboží doplnit o fakturu a vyplnit formulář na vrácení. V případě potřeby nás kontaktujte emailem na info@cesky-mobil.cz pro případnou asistenci. Na webu máme i chatovací okno, kde Vám v čase od 9 - 16.30 (pracovní dny) rádi případně pomůžeme.

Pokud se jedná o telefon, při vrácení je třeba odhlásit Váš účet (i když si nejste vědomi, že tam nějaký máte - máte ho tam téměř určitě a my ho bez Vašeho hesla nebudeme schopni odpárovat ani po uvedení do továrního nastavení). Děkujeme.

4) STAV ZBOŽÍ - Objednané zboží si vyzkoušejte, avšak pokud si nejste jistí daným výrobkem, zkoušejte jej s nejvyšší opatrností. Pakliže je možné nechejte ochranné prvky na zboží nalepené (nebrání-li vyzkoušení) usnadní nám toto posouzení stavu vráceného zboží.

Vrácení zboží (PDF)

Vrácení zboží s hygienicky citlivým charakterem?

Sluchátka do uší i náhlavní

  • vyzkoušená – lze vrátit, je však potřeba počítat s úhradou částky na dezinfekci sluchátek v servisním centru
  • rozbalená, ale nevyzkoušená – lze vrátit, je však potřeba počítat s úhradou částky na uvedení výrobku do hygienicky nezávadného stavu

Holicí strojky, epilátory, zubní kartáčky, zubní sprchy atd.

  • vyzkoušené zboží – lze vrátit, je však potřeba počítat s částkou na dezinfekci výrobku v servisním centru
  • rozbalené, ale nevyzkoušené zboží – lze vrátit, je však potřeba počítat s částkou na uvedení výrobku do hygienicky nezávadného stavu

 Fény, kulmy, žehličky na vlasy

  • vyzkoušené zboží – lze vrátit, je však potřeba počítat s částkou na dezinfekci výrobku v servisním centru
  • rozbalené, ale nevyzkoušené zboží – lze standardně vrátit

*minimální částka za čištění zařízení je 190,-/ks (Cena se však může lišit od náročnosti čištění a případné nutnosti výměny dalších komponent - př. silikonových částí, cenu čištění určuje vždy servisní středisko)

×

Splátková kalkulačka ESSOX

×