Reklamace

REKLAMUJETE VADNÉ ZBOŽÍ?

Záruční lhůta je 24 měsíců, pokud jsme ji sami neprodloužili. (Záruka pro firemní zákazníky je 12 měsíců, pokud není dohodnuto jinak)

V případě, že zboží, které jste si u nás zakoupili, nefunguje jak by mělo, postaráme se samozřejmě o nápravu.

Jak nejlépe postupovat? Zde je pár jednoduchých kroků:

1) REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ - Toto je nejdůležitější prvek, který nám usnadní komunikaci s Vámi a co se stalo se zbožím.

Odstoupení od smlouvy Reklamační formulář Odstoupení od smlouvy

2) FAKTURA - Pokud je formulář důkladně vypsaný, přiložte jej kopií faktury do balíku tak, aby se zboží při přepravě nepoškodilo. (pokud nemáte fakturu nebo možnost udělat kopii – napište nám prosím email na info@cesky-mobil.cz či přes chat, rádi Vám ji pošleme)

3) ZÁVADA - Pokud se objevila závada na zařízení (nenabíjí, nejde zapnout, nereaguje na nabíječku), prosím zašlete s reklamovaným zbožím také příslušenství (nabíječka + kabel). Toto je důležité, abychom mohli vyloučit chybu jednoho či druhého.

4) ADRESA - Adresa na zaslání reklamace je Czechia Electronics s.r.o., Nad Alejí 29, Praha 6, 162 00 Česká republika. (Nepřijímáme balíky na dobírku!)

5) DOPRAVA - Výběr dopravy je už na Vás. Doporučujeme v případě České pošty poslat balík doporučeně, aby jsme ho dokázali v případě zpoždění najít, podle sledovacího čísla.

Pokud chcete reklamované zboží předat osobně, můžete tak učinit v naší provozovně na Praze či v Liberci, kde se Vám pracovník reklamačního oddělení bude plně věnovat. S sebou přineste doklad o koupi.


“Osmero před reklamací”

1. Ověřte kde bylo vaše zařízení koupeno a zda platí ještě záruční lhůta (2 roky) či případně prodloužená záruka.

2. Ujistěte se, že zařízení používáte v souladu s manuálem, můžete zde také nalézt řešení některých problému (především párování sluchátek a hodinek) - návod na párování naleznete v popisku produktu na našem webu (případně rádi pošleme)

3. Ověřte fyzický stav zařízení. Pokud jste nalezli něco nestandardního (prohnuté tělo zařízení, poškozený konektor, zaražená tlačítka,...) nepokoušejte se zařízení sami opravit! mohlo by dojít k dalšímu poškození a záruční oprava by mohla být zamítnuta vlivem vašeho zásahu, (Např.: srovnání prohnutého těla zařízení) bez ohledu na popisovanou závadu.

Je-li to možné zálohujte si veškerá data (HDD , cloud, flashdrive…) v rámci reklamace se bude uvádět zařízení do továrního nastavení/přehrání softwaru a o tyto data příjdete!

4. Spusťte zařízení v nouzovém režimu/využijte druhý prostor  (je-li to možné) - návod

5. Odeberte veškeré účty ze zařízení (lze odebrat i online, Google: google.com, Apple: icloud.com, Xaiomi účet: i.mi.com,) a uveďte jej do továrního nastavení (odstraní veškerá data v telefonu)

6. Znovu otestujte závadu - velmi často závadu odstraní provedení továrního nastavení, kompatibilita dat mezi různými verzemi aplikací a jejich daty, především jsou-li data sdílena na více zařízeních či provedena obnova z jiného zařízení, jiné verze Operačního systému Android a grafické nadstavby, není zaručena.

Stále nic?

7. Zabalte zařízení s dodaným příslušenstvím bezpečně do vhodného obalu a zašlete jej bez účtů a v továrním nastavení a v kompletním balení (adaptér a USB kabel) na reklamaci spolu s čitelně vyplněným REKLAMAČNÍM FORMULÁŘEM - lze vyplnit i elektronicky.

Formulář se nachází přímo na tomto odkazu: Reklamační formulář

8. Do 30 kalendářních dnů OD PŘEVZETÍ zařízení Vám bude ZASLÁNO VYJÁDŘENÍ O VYŘEŠENÍ Vaší reklamace. Následně očekávejte doručení zařízení zpět na vámi udanou adresu, reklamační formulář tak vyplňujte pečlivě a závadu podrobně popište případě doložte podklady (foto, video záznam), v případě osobního odběru výzvu k vyzvednutí na adrese, kde bylo zboží reklamováno.

Reklamační formulář (PDF)

×

Splátková kalkulačka ESSOX

×